Het is bijna zo ver. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver.

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

16 April 2016 | Nederland, Weert

Het is zaterdag 16 april en we beginnen met het verzamelen van allerlei spullen die mee moeten. De laatste dingen nog wassen en dan kunnen we volgende week gaan inpakken. Mijn vakantie is begonnen maar Johan moet nog 2 dagen werken.
Het nieuwe fototoestel werkt prima, supersnel, maar we hebben er nog niet veel me geoefend.
We gaan ook even testen of we foto's op de site kunnen zetten met ons Ipad.
Heerlijk relaxen, nog een dagje sauna voordat we gaan en dan zijn we er klaar voor!

• 16 April 2016 - 19:32

Jeroen:

Ik rij alvast naar het vliegveld, ben ik zeker op tijd!

• 16 April 2016 - 20:46

Silvia Hendrix:

Wat gaaf! Natuurlijk ga ik jullie volgen en meegenieten van jullie avontuur.
    Ik wens jullie een supertijd toe,geniet van elk moment.
    Via de ipad foto's plaatsen hier,lukt,heb ik ook zo gedaan.
    Liefs Silvia.

• 17 April 2016 - 14:32

Steven En Isabelle:

Een heel goede reis gewenst. Geniet ervan en natuurlijk ook van elkaar. Tot weldra