Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Op weg naar Schiphol - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Op weg naar Schiphol

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

21 April 2016 | Nederland, Weert

03.45 uur, de wekker gaat, we mogen! Om 06.00 uur rijden we het parkeerterrein bij Schiphol op en droppen we onze bagage, maar 0,2 overgewicht. 07.00 uur door de douane en tijd voor koffie/ontbijtje.
Daarna even tijd om een updatetje op de site te zetten.
We hebben alles mee kunnen nemen waarvan we denken het nodig te hebben. Missen we nog iets gaan we gewoon shoppen maar dat zal vooral eten en drinken zijn.
We hebben voor de kids (Evalien en Uma) van Jeroen (broer Tonny) en Rani (vrouw van Jeroen) een paar cadeautjes meegenomen en ook wat stroopwafels.
Vandaag, na het vliegen, wat relaxen, vrijdag moet Jeroen werken, Rani ???. Vrijdag na de lunch worden we opgehaald door Gerrit (collega van Tonny die momenteel in de US woont) en gaan we naar hun huis, gezellig een bakkie doen.
's Avonds brengen Gerrit, zijn vrouw Maartje en zoontje Jan, ons terug naar Jeroen en gaan we met z'n allen barbecuen.
Zaterdagmiddag wordt er Koningsdag gevierd in San Fransisco dus gaan we daar een kijkje nemen.
Zondagmiddag halen we de huurauto op op San Jose airport en rijden we richting Las Vegas.

• 21 April 2016 - 08:05

Silvia:

Jaaaaaa,het avontuur is begonnen.
    Geniet er samen van en wij genieten op deze manier met jullie mee