Vertrek vanuit Fremont - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Fremont - Reisverslag uit San José, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Fremont

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

24 April 2016 | Verenigde Staten, San José

Wij zijn vrijdag bij Gerrit op visite geweest en een heerlijk rondje gewandeld. Het was leuk om hun weer eens te zien/spreken.
Gisteren hebben we al King's day gevierd in San Francisco (we lopen een beetje voor op Nederland, haha) en de eerste zon heeft meteen al een beetje een rood tintje bezorgd. Om niet te zeggen dat ik, Tonny, al een beetje ben verbrand. De Nederlandse artiest was Justin Pelmelay, lachen, maar er hing wel een lekker sfeertje. De flesjes Heineken gingen er goed in.
Het is nu zondagmiddag, we zitten aan een bakkie koffie en na de lunch brengen ze ons naar het vliegveld in San Jose, want daar halen we onze huurauto op. Dan kan de rit naar Las Vegas beginnen.

• 25 April 2016 - 00:47

Jeroen:

Het huis is weer stil. Na 4 dagen ome Johan en tante Tonny moeten de kids weer wat anders vinden om zich te vermaken. Wat vonden ze het leuk! Uma kon tante Tonny niet uitspreken dus dat werd tan tony. Evalien moest ze alles laten zien. En vrijdag kwamen Gerrit, Maartje, en Jan op bezoek voor diner (BBQ redelijk op zijn Amerikaans, dus steak en mais, afgetopt met apple pie & ice cream). Gister Heineken en frieten (zonder mayo...) op King's Day in San Francisco. Nu even uitbuiken.

• 25 April 2016 - 12:23

Burn:

Have un nice trippie

• 26 April 2016 - 09:52

Petra Vaes:

Hallo
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij ons jeroen,rani evalien en Uma.
    En natuurlijk bezoek van je collega met gezin.
    Nu las Vegas dus komen de dollars binnen.
    BBQ is er hier niet bij, regen,hagel en sneeuw.
    Het is koud hoor.
    Dus geniet maar van dat lekkere zonnetje.
    Wij gaan gewoon door met werken en wachten op jullie volgende verslag.
    Groetjes ppjjdr
    Have fun