Palm Desert - Reisverslag uit Palm Desert, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Palm Desert - Reisverslag uit Palm Desert, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Palm Desert

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

06 Mei 2016 | Verenigde Staten, Palm Desert

We zitten even heerlijk te niksen op een lux rv park in Palm Desert. Poepieduur maar ja dat mag de pret niet drukken, niet dat het zoveel te bieden heeft maar ze komen bijvoorbeeld dagelijks je vuilnis ophalen, haha. Geen zand en steentjes maar gras. Iedere dag flink bezig zijn is een beetje teveel van het goede. Hebben we straks nog een week nodig om bij te komen.
Inmiddels hebben we een nachtje aan Lake Havasu City gestaan. Ik werd lek geprikt, niet echt fijn maar ja we stonden aan het water. We hebben er beide even in gezwommen, dat was heerlijk.
Dag daarna vroeg op want we wilden voor lunchtijd een wandeling maken in Red Rock State Park in Sedona zodat we voor de ergste hitte weer koel konden zitten en de volgende plaats opzoeken. Dit was een tip van de reisorganisatie en dit was echt de moeite waard. Sedona is een hele leuke plaats, jammer dat we daar niet nog wat meer tijd konden blijven. Heerlijke Mexicaanse lunch genuttigd.
Daarna door naar Joshua Tree, lachen, want we waren helemaal van de wap door ons vakantiegevoel. We kwamen een dag eerder aan dan we gereserveerd hadden maar ook dat kwam weer goed want we hebben gewoon afgezegd. Deze campground was ook een tip van de reisorganisatie maar wij vonden het niet veel hoewel het een druk bezochte campground was. Ze vonden het ook niet erg dat we niet wilde blijven want ze zaten zo vol en bleven nog steeds aanvragen krijgen. Op zoek naar een andere plek. Dit betekent dat we de komende 6 nachten nog iets moesten/mogen zoeken. Dat zijn er 2 in Palm Desert geworden, straks hier even lekker zwemmen, wat relaxen, lezen, spelletje doen, foto's bijwerken (we hebben er nu al/nog maar 1100 want het is zo moeilijk een keuze te maken welke we willen houden).
We hebben het idee om daarna nog 2 nachten aan Lake Elsinore te gaan staan (dolfijnen spotten??) en 2 nachten in Malibu.

• 06 Mei 2016 - 21:11

Annie Van Bruggen:

Het ziet er fantastisch uit, en warm weer zo te zien. Doet mij weer aan Nieuw Zeeland denken geweldig. Ik volg jullie.

• 07 Mei 2016 - 23:08

Bern:

Prachtig die verhalen zeg lijkt mij dolfijn bij die dolfijnen blup ze