Onze laatste campground - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Onze laatste campground - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Onze laatste campground

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

10 Mei 2016 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Net aangekomen in Malibu, onze laatste plek waar we met de camper nog 2 nachten blijven staan.
We hebben 2 nachten aan Lake Elsinore gestaan. We waren daar nog maar amper 10 min. gearriveerd of de buurman kwam al kennis maken en hoorde dat we graag wilde barbecuen dus ging hij zijn bbq halen. Hij was niet bij ons weg te slaan en lulde de oren van onze kop. Hij staat daar permanent net zoals vele anderen.
We hebben voordat we naar onze overnachtingsplek in Malibu reden heerlijk een paar uur langs het strand van Santa Monica/Venice Beach gefietst (net als in 2012) en we hebben een schitterende plek want we kijken uit over de Pacific Ocean.
Even uitzoeken waar we morgen kunnen wandelen en als het zonnetje zo blijft schijnen gaan we nog een paar uurtjes aan het strand liggen/zitten.
We hebben veel gezien en uiteraard heel veel foto's gemaakt. Om wat voorbeelden te geven hoe het ons is vergaan: Soms sliepen we met het dunne dekbed, soms met het dikke dekbed, een nacht zelfs met het dubbele dekbed en een nacht met de airco aan. Ja we hebben in behoorlijke verschillen van temperatuur geleefd. Vlakbij Page/Lake Powell ben ik helemaal naar boven geklommen op The Horseshoe Bend. Johan ging niet mee maar toen ik er bovenop stond en hem wenkte te komen kwam hij gelukkig ook. Mooi uitzicht en ook daar een paar mooie foto's gemaakt.