Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

12 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gepakt en klaar voor naar het vliegveld typ ik nog gauw een laatste verslag op onze hotelkamer in LA. Gisteren een VIP-tour gedaan en een aantal dingen kunnen zien zoals Beverly Hills, Hollywood en Walk of Fame. Het stelt allemaal niet zoveel voor maar leuk om een keer gezien te hebben.
In Beverly Hills was gewoon een straat afgesloten (Rodeo drive) omdat er iemand een private party had georganiseerd. We keken onze ogen uit wat daar allemaal stond aan witte lederen stoelen, banken en launchsets. Hoeveel personeel er klaar stond, echt ongelofelijk. Laat staan van drank en eten, een band, activiteiten, etc. Mocht wat kosten.
Zometeen met de shuttle naar het vliegveld, vanmiddag vliegen we en vrijdagmorgen zijn we weer in NL.
We hebben een hele fijne vakantie gehad en onze volgende camper al uitgezocht. Toch graag een maatje groter, niet zozeer vanwege de ruimte maar voor alle extra's die die heeft.

• 12 Mei 2016 - 18:47

Silvia:

Oh het zit er alweer op. Jammer. Ik vond het efg leuk om jullie te volgen en wens jullie een rustige vlucht terug. Vergeet niet om na te genieten!