Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Canada

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

03 Juni 2018 | Canada, Toronto

Aangekomen op Schiphol, inchecken, komen we er achter dat we een Esta aangevraagd hebben ipv Eta, Zonder Eta mogen we niet vliegen dus..... aan de slag. Klein half uurtje verder kunnen we inchecken, koffers inleveren, door de niet al te strenge controle, paspoortcontrole en nog gauw een koffietje scoren. We dachten daar nog wel tijd voor te hebben maar het werd lopen met de kofffie in de hand. Aangekomen bij de gate, deuren waren al dicht, maar we mochten nog mee. We waren ook niet de laatste zagen we later. 09.38 uur zitten we in the plane en onze officiele vertrektijd was 09.45 uur. Dat werd 10.30 uur want we hadden wind mee. We vertrekken later maar komen eerder aan dan gepland, rara hoe kan dat???? We hadden Economy Comfort geboekt, wat was dat heerlijk. Aan beide kanten geen passagier maar vrije ruimte en veel beenruimte. Op deze manier kunnen we nog wel wat langere vluchten maken dus Bali/Indonesie, Maleisie, etc. komen zo wellicht toch nog eens aan de beurt.
Aangekomen in Toronto verloopt alles lekker en staan we snel buiten te wachten op de transfer naar het hotel. Daar is ie, mooi, we zijn de enige passagiers. Inchecken in hotel, wrong hotel, dus gauw de chauffeur gebeld, was nog niet weg dus konden we weer mee terug naar het vliegveld. Hij moest natuurlijk de juiste vakantiegangers ophalen. Aangekomen op het vliegveld blijkt er niemand meer te zijn en brengt de chauffeur ons naar het juiste hotel. Hij vond dat hij daar verantwoordelijk voor was. Prima kamer!
We gaan nog wat voorbereiden voor de trip die we gaan maken maar wat blijkt, we hebben geen printje van de laatste update vd excel-sheet gemaakt dus moeten we even een beroep doen op ons geheugen. Dat is aardig gelukt daarna even een tukkie gedaan.
Even gebeld met de camperverhuurder om de tijd van ophalen even af te stemmen, plan was tussen 13.00 - 16.00 uur maar ze vroegen of het ook om 10.30 uur mocht, ja hoor!!!! Vinden we geen probleem, gaan we Toronto centre aan het einde wel even in.
Na wat missertje een heerlijk pluspunt!!!!

• 03 Juni 2018 - 11:32

Jolanda:

Na al deze kleine strubbelingen op naar een fijne vakantie, geniet ervan samen

• 03 Juni 2018 - 16:35

Jeroen:

Jullie maken er wel een sitcom van! Leuk om te lezen. Veel plezier met de camper!

• 04 Juni 2018 - 10:35

Ellen:

Veel plezier!!

• 04 Juni 2018 - 21:50

Burn:

Gullie kunnen het beste niets van tevoren regelen van tevoren gaat ook zo hihi
    Backpacken met de camper veel plezieros

• 05 Juni 2018 - 06:27

Silvia:

Een nieuw avontuur,gaaf! Leuk dat ik weer een beetje met jullie mee mag. Geniet er van samen.

• 05 Juni 2018 - 12:25

A. Van Bruggen:

Poeh poeh dat was haasten op Schiphol, gelukkig hebben jullie niet zo'n verlamd been als Wouter. Goede reis met de camper.

• 05 Juni 2018 - 14:50

Petra:

Hey. Hoe gaat t reizen met de camper.
    Wat zullen jullie veel zien.
    Geniet ervan gr p en p
    Op naar jullie volgend verhaal