Geen paardrijden maar.... - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Geen paardrijden maar.... - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Geen paardrijden maar....

Door: Tonny en Johan in Wilmington

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

18 Juni 2018 | Verenigde Staten, Wilmington

toch naar een waterval gegaan en naar Lake Placid. Geen paarden te zien en de fun bikes waren er ook nog niet. Wel weer een zwembad waar water in zit. Op de meeste campgrounds is wel een zwembad maar ze waren nog niet allemaal gevuld. Daarvoor waren we net iets te vroeg, na deze week wordt het overal drukker want dan begint hier de vakantie.
Vanochtend naar Ausable Chasm geweest voor een hele leuke wandeling en een kort ritje raften. Nou ja, raften, we dachten dat het echt ging beginnen maar toen was het al afgelopen. Achteraf maar goed ook want het begon te regenen en onweren dus hadden we sowieso moeten stoppen.
Daarna naar Lake Placid gereden waar de Olympische Spelen ooit hebben plaatsgevonden. Die skischansen zijn echt superhoog.
Gelukkig was het op de campground droog en kon de bbq nog een keer aan.
Morgen de langste rit van allemaal, vanuit hier naar de Niagara watervallen.

• 19 Juni 2018 - 00:55

Jeroen:

Met die BBQ regelmatig aan, neem ik aan dat er stiekem ook een keer wat locaal wild wordt opgegrild?

• 19 Juni 2018 - 20:19

Petra:

Hey
    Klinkt weer goed allemaal.
    Geen insecten meer volgens mij.
    Leuk dat raften.
    Jullie zullen straks wel veel foto,s kunnen laten zien v al die mooie dingen.
    Raften ook gaaf.
    BBQ Gaat goed. Heerlijk.
    Nou genieten van jullie laatste week(je)
    Gr uit Someren eind