Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Montreal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Montreal

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

08 Juni 2018 | Canada, Montréal

Na een nachtje in Ottawa geslapen te hebben (en heel veel vogeltjes, eekhoorntjes en andere knaagdiertjes geteld te hebben) rijden we door naar Montreal. Onderweg zien we de nodige herten en reetjes. Hier zijn we de “stad” in gegaan, door Chinatown gelopen en even Downtown. Na de nodige uren door de stad (best wel een bouwput momenteel) gelopen te hebben daar ook gegeten en naar onze KOA campground, het was inmiddels 19.30 uur.
Het was duidelijk dat a.s. zondag hier de F1 gaat plaatsvinden maar niet echt overdreven veel reclame.
Morgen rijden we verder richting Quebec.
Het is inmiddel mooi weer!

• 08 Juni 2018 - 06:42

Petra :

Hallo daar
    Fijn dat t mooi weer is en jullie genieten v alles wat jullie zien.
    En hopelijk blijft t weer mooi.

• 09 Juni 2018 - 17:24

A Van Bruggen:

Hallo Johan en Tonny,
    Fijn dat jullie mooi weer hebben. Hier is het nog steeds te warm en erg droog, dus sproeien we de planten en de tuin. Geniet van jullie vakantie. Groet Annie.