Tadoussac - Reisverslag uit Tadoussac, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Tadoussac - Reisverslag uit Tadoussac, Canada van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Tadoussac

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

11 Juni 2018 | Canada, Tadoussac

Inmiddels een schitterende plaats op camping Tadoussac, wat een uitzicht.
Nog even terug naar een vervelend dingetje. We zijn beide gestoken door ????? op ons hoofd en die rotbeestjes veroorzaken akelig dikke pijnlijke bulten. Ik heb er nog 2 en het voelt alsof je hoofd een beetje gekneusd is en je kunt er moeilijk op liggen.
Vandaag een lange rit gemaakt van net iets onder Quebec naar Tadoussac. Ook hier blijven we weer 2 nachten staan.
Net een whale watching tour geboekt voor morgen. We horen iedereen zeggen dat ze dagelijks te zien zijn, fingers crossed!
Verder alles prima hier, super relaxed.
O ja we hebben Trump weggepest op de G7. Wat een drukte zeg, al die auto’s en politie. Maar onze hop on hop off bus had er geen last van. Old Quebec was de moeite waard.

• 12 Juni 2018 - 06:56

Petra:

Hallo
    Dat klinkt allemaal leuk.
    Fietsen haha.
    Ja dat is wat anders dan jullie fietsen natuurlijk.
    Verstappen gespot?
    Nou veel plezier op jullie tour.
    Gr uit t gezellige Zeeland