Zion en Bryce - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Zion en Bryce - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Zion en Bryce

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

30 April 2016 | Verenigde Staten, Page

De camper ziet er pico bello uit en rijdt prima. We hebben beide al wat miles gereden en dat gaat ons goed af.
Zion is echt prachtig, we hebben er 4 routes gewandeld. Na route 4 gaan we heerlijk in het zonnetje, in een schommelstoel, zitten en ga ik koffie halen. Johan roept: Brengde ok wa lekkers mee, gin druig kuukske. Waarop de buurvrouw meteen reageert en met Johan een gesprek aangaat. Leuke mensen uit Asten dus we hebben gezellig een praatje met ze gemaakt.
Vanochtend op tijd richting Bryce vertrokken en daar met de camper door heen gereden. Minstens 10 keer in en uit gestapt om zoveel mogelijk te zien.
Het weer is erg wisselend en dat wil zeggen van erg koud tot al behoorlijk warm. We hebben onweer met behoorlijk wat hagel gehad (op weg van Fremont naar Las Vegas was dat), regen (zowel overdag als 's nachts) en vandaag een beetje sneeuw. In Bryce ligt ook nog best wel wat sneeuw.
We staan nu in Ruby's Inn (paar miles van Bryce Canyon vandaan) en daar is het nu 5 gr en daalt het naar 1 gr vannacht.
Morgen gaan we richting Page/Lake Powell.

• 02 Mei 2016 - 10:06

P Vaes:

Hallo
    Dat klinkt allemaal weer goed.
    En weer sportief geweest lees ik.
    Mensen uit Brabant dat is wel heel toevallig.
    Hier word t een beetje zomer zoals ze beloven dus dat is wel fijn.
    Jullie de kachel aan dat is minder.
    Geniet ze nog en tot het volgend verslag.
    Gr Fam Vaes