De start - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Weert, Nederland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

De start

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

16 Juni 2024 | Nederland, Weert

Vanmorgen reden we om 04.00 uur aan vanaf huis, echter 1,5 kilometer verderop bij tankstation gestopt. Geen gewoon licht wel parkeer en groot licht.

camperverhuurder gebeld na wat telefoontjes kwam de pech service, twee kapotte lampjes was de conclusie. Maar ik had maar een reserve, geen probleem zij de monteur rijdt maar naar het bp tankstation langs de a2 daar aangekomen lampjes gekocht en we konden eindelijk vertrekken het was inmiddels 06.30 onderweg lekker kunnen door rijden op twee korte langzaamaan stukjes. Diverse malen gestopt om zelf wat versnaperingen te nemen Na 790 kilometer aangekomen op ons adres voor de eerste 4 nachten.

na installeren van de camper lekker wezen eten in plaatselijk restaurantje.

heerlijke spatzlen met salade en een glas bier.

terug gewandeld via leuk paadje. En na een spelletje buiten lekker nog ff buiten zitten.

• 17 Juni 2024 - 12:09

P En P: