Fietsen richting redbullring - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Fietsen richting redbullring - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Fietsen richting redbullring

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

25 Juni 2024 | Oostenrijk, Fisching

Vandaag gingen we een route fietsen, deze kwam langs de Redbull ring hier was al bedrijvigheid mensen die al op de diverse campings stonden .Het is wel een apart gevoel als je daar dan ook nog diverse vrachtwagens van de divers teams ziet aankomen.

na hier ff te hebben gekeken hebben we onze fietstocht voortgezet via een route knooppunten die wel af en toe verkeerd in elkaar lijkt te staan uiteindelijk toch weer op de camping uitgekomen. Na een douce toch nog ff naar het dorp gelopen en brood en wat lekkers gehaald, wat opvalt in Oostenrijk dat hier bijna alles contant betaald moet worden. En om zes uur zaten we dus klaar in oranje shirtje voor de iPad om Nederland Oostenrijk te kijken, maar wat een wedstrijd ! Nu nog een filmpje kijken en dan weer klaarmaken voor morgen dan gaan we weer een mooie route doen.