Update oostenrijk - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Update oostenrijk - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Update oostenrijk

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

24 Juni 2024 | Oostenrijk, Fisching

Zondag hadden we het idee om de berg af te fietsen via de Maiskogel trail.

Dus kaartjes gekocht voor de gondel omhoog (best prijzig 43 euro ) ,helemaal boven aangekomen vonden we meteen de toegang tot de trail.

nou daar gingen we maar al gauw was het duidelijk dat dit toch iets te bruut was voor ons na ongeveer de helft gehad te hebben besloten we toch om de iets meer normale route omlaag te gaan.

het was leuk om te doen maar we gingen niet voor een tweede run naar boven .we hebben nog een extra rondje in de buurt gedaan om op tijd terug te zijn om onze Max te kijken.

Vandaag gingen we van Zell am See naar Fisching om hier voor een week te blijven. We zouden bij Flachau nog een leuk wandelingetje gaan doen maar besloten omdat dit ongeveer 20 % stijl omhoog ging om ons campertje dit maar niet aan te doen.

we zijn onderweg lekker gestopt voor een lunch waarna we verder gingen, we vonden het maar niet kloppen volgens de navigatie waren we er bijna maar op de kaart moesten we nog een heel stuk. Wat bleek er zijn twee Spielbergs in Oostenrijk!!

maar goed dat Tonny het even deed checken, na aankomst op de 50 plus camping onze plaats uitgezocht en kregen we een berg papier mee met leuke fiets routes en wandelingen en nog bezienswaardigheden in de omtrek.

ook meteen de bbq voor donderdag gereserveerd De camping ziet er top uit zoals ook op tv al gezegd werkt vorige week bij Ron Reizen.

nu gaan de oogjes dicht, morgen weer een nieuw avontuur.

• 24 Juni 2024 - 22:58

Petra:

Hallo

Dat is weer mooi wat jullie hebben gedaan.

50 plus camping?

Wist niet dat die bestonden.

Nog veel plezier en welterusten voor nu.