Onze ingang bekijken voor het weekend redbull - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Onze ingang bekijken voor het weekend redbull - Reisverslag uit Fisching, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Onze ingang bekijken voor het weekend redbull

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

26 Juni 2024 | Oostenrijk, Fisching

Vanmorgen opgestaan en lekker relaxed ontbeten en toen de camper eens opgeruimd Tonny de bedden verschoond en ik de garage opgeruimd,

daarna koffie en weer de fiets op richting Redbull.

Het volk stroomt van alle kanten binnen op de diverse campings rond het circuit.

Je krijgt gewoon kippenvel de muziek die nu al overall te horen is.toch vast geproefd of het bier lekker was.

Wij moesten omhoog fietsen om aan die noord tribune te komen maar dat is geen probleem met onze bikes[e-1f609]nu weten we waar we zijn moeten het laatste stukje kun je met een treintje omhoog.Dadelijk lekker uit eten en dan nog een korte wandeling voor het relaxen.