Fietsen bij Lindau - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Fietsen bij Lindau - Reisverslag uit Lindau, Duitsland van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Fietsen bij Lindau

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

02 Juli 2024 | Duitsland, Lindau

Al enige dagen offline geweest i.v.m F1 Oostenrijk.

dus nu weer een update, na drie dagen ultiem genieten van authentiek formule 1,2 en 3 weer terug naar gewoon genieten.

maandag vertrokken we richting Lindau met tussenstop in Reutte, hier de beentjes strekken en een hangbrug bezoeken een van de langste van Europa.

daarna vertrokken we verder naar Lindau we kwamen 7 minuten voor sluitingstijd aan.na dat we de camper op zijn plek hadden gezet eerst maar een eten.

en vandaag zijn we lekker weer wezen fietsen langs de Bodensee met tussendoortje (koffie) nu voetballen kijken.

morgen nog ff kijken wat het wordt.

• 02 Juli 2024 - 22:12

Annie Van Bruggen.:

O, Ik had jullie al gemist. Ik volg je verslag iedere dag. Mooi is het daar en volgens mij bevalt het jullie wel. Veel plezier.

• 03 Juli 2024 - 10:46

Petra Vaes:

Hoi.

Genotenvan Max dat zie ik wel

Mooie wandeling.

Knap hoor zo actief