De “waterval” - Reisverslag uit Schwoich, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu De “waterval” - Reisverslag uit Schwoich, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

De “waterval”

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

18 Juni 2024 | Oostenrijk, Schwoich

Dag 4.

Na heerlijk wakker worden na één stevige nachtelijke bui lekker ontbijt genuttigd.

Toen onze fietsen weer paraat gemaakt voor een mooi rit naar een waterval genaamd Bad-Häring, de weg erheen was met tijden best pittig.

Soms met ferme stijging maar ook pittige dalingen 50 km omlaag op binnen weggetjes.

eenmaal bij de waterval aangekomen viel deze toch een beetje tegen, maar niet te min er kwam water omlaag.

daar een fotomoment en toen weer verder gefietst lang de Inn.

Bij één splitsing wilde Tonny naar een see dus koers die kant op. Hier aangekomen ff lekker op bankje wat nuttigen.

daarna vervolgde we onze toer weer richting Kufstein,hier een nieuwe camelbag gekocht die van Tonny was lek.

teruggekomen bij onze camper wat baantjes getrokken in het zwembad.nu weer lekker chill voor de camper zitten.