Wandeldag - Reisverslag uit Schwoich, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Wandeldag - Reisverslag uit Schwoich, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Wandeldag

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

19 Juni 2024 | Oostenrijk, Schwoich

Dag 5.

Vandaag opgestaan en heerlijke verse broodjes gegeten van de plaatselijke bakker bezorgt op de camping.Toen de Camper rijklaar gemaakt en weg zijn we, we starten in Kufstein met de Kaiserlift een stoeltjeslift die je naar de top van de berg brengt 1265 mtr hoog.Tijd voor koffie met een betoverend uitzicht.Toen lekker naar beneden richting tussenstation om hier weer de lift naar beneden te nemen.hup de camper weer in richting Wolfsklamm in Stans in stans aangekomen eerst ff een stevige boterham met pindakaas zodat we er weer tegen konden.

via de entree naar boven via paadjes en trappen langs het onstummige water wat een geweld komt er door de kloof op het einde ff lekker de voetjes koelen in ijskoud water.en daarna via de andere zijde door de bossen weer terug naar de camper.onder weg veel mooie bloemen tegengekomen waaronder orchideeën,thuis( Schwoich)aangekomen maar een stevige maaltijd tot ons nemen om daarna weer heerlijk te relaxen.