En verder richting Zell am See - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu En verder richting Zell am See - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

En verder richting Zell am See

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

20 Juni 2024 | Oostenrijk, Zell am See

Vandaag vertrekken we vanuit Schwoich naar Zell am See.

we nemen de toeristenroute via 171 ,169,165 bij Gerlos doen we wat boodschappen, en sturen dan door over mooie wegen richting Krimml .Hier gaan we de watervallen bekijken, we nemen samen met een Duitse dame een taxi naar het midden station voor 10 euro pp.

daar lopen wij door naar boven om op 1465 meter een mooi kiekje te maken met dank aan een toerist. nu begint de afdaling naar de parkeerplaats alles bij elkaar zou dit 1,5 uur duren, maar ja af en toe stoppen voor een video of fotomoment dan duurt het wat langer.

bij het midden station nuttigen we een heerlijke maaltijd en relaxen wat.

daarna het laatste en langste stuk omlaag. Een hele trip maar zeker de moeite waard om te doen.we stappen weer in onze mooie camper en vervolgen onze reis, rond half zes arriveren we op de nieuwe lokatie hier hebben we een mooi plekje, waar we samen kijken wat er allemaal kan van hier uit.

• 21 Juni 2024 - 02:52

Jeroen:

Ziet er goed groen, fris, heuvelachting, en nat uit, en een degelijke camper! Geniet ervan en misschien je Nederlandse vlag verstoppen als Nederland tegen Oostenrijk voetbalt.

• 22 Juni 2024 - 11:23

Groet Annie En Wouter.:

Mooi zijn die watervallen. Ooit heel lang geleden zijn wij daar ook geweest. Mooi om dat nog eens te zien op een foto. We genieten van jullie reis. Nog veel plezier.