Rondje om het meer. - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu Rondje om het meer. - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Johan en Tonny Pleunis - WaarBenJij.nu

Rondje om het meer.

Door: Johan en Tonny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Tonny

21 Juni 2024 | Oostenrijk, Zell am See

Vanmorgen beide wat stijf van de tocht gisteren bij de watervallen.

Na verse broodjes gehaald te hebben voor ontbijt, nadien toch de fiets op maar we doen vandaag ff lekker rustig. We starten het rondje om het meer en denken na een tijdje koffietijd, oeps beide portemonnees liggen nog in de camper.

terug naar de camper geld gepakt en meteen ff aan de receptie de beste manier om naar Grosklockner te gaan. Toen de fiets weer op ( op rustig tempo) naar Zell am See hier een lekkere koffie gescoord.

Daarna nog lekker door de straatjes gelopen om ook maar meteen hier wat lekkers te eten en drinken.

Na dat Tonny nog ff lekkere verse kersen moest scoren weer richting de camper gefietst dit maal iets sneller de lucht trok dicht boven de bergen rondom ons heen, gelukkig waren we op tijd terug een korte bui was het weer broeierig warm. Nu zitten we beiden klaar voor de voetbalwedstrijd en rond om ons heen komt meer oranje voor de dag.